.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاف بزرگ حامیان دولت در رابطه با حمایت از مشایی!
این مقام ایرانی که به آرامی صحبت می‌کند گفت: اسراییل موجودیتی نامشروع است... اگر آنها می‌خواهند کشوری برای یهودیان ایجاد کنند، می‌توانند این کار را جای دیگری انجام دهند.

شمال نیوز: حامیان دولت که قصد تطهیر کردن سوابق مشایی را دارند مراجعه ای به صحبت و سوابق ایشان بپردازید و این نشان گر این است که حامیان دولت چشم بسته از لیدر جریان انحرافی دفاع می کنند.

به گزارش شریان نیوز ،مرتضی ابوفاضلی ، یا نزدیک شدن به دهمین انتخابات ریاست جمهوری دولت با تمام قدرت و اختیاراتی که در دست دارد به منظور جلوه دادن به اسفندیار رحیم مشایی با کمک از رسانه های دولتی و امکانات بیت المال و با استفاده از حامیان دولت در بخش های مختلف قصد تطهیر دادن رحیم مشایی در افکار عمومی را دارند.

بطور مثال سایت خبری شبکه ایران منسوب به دولت در مصاحبه با حجت السلام و المسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری به بیان حمایت از رحیم مشایی می گوید: تا به حال نشنیده ام که رهبری از انحراف مشایی سخن بگوید نکات قابل توجه و تامل بر انگیزی  از جمله صحبت های رحیم مشایی در مورد اسرائیل و واکنش رهبری به وی  می پردازیم :

سخنان  مقام معظم رهبری

«یک نفر پیدا می شود درباره‏ى مردمى که در اسرائیل زندگى می کنند، اظهار نظرى می کند. البته این اظهار نظر، اظهار نظر غلطى است. اینى که گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم! این حرف درستى نیست؛ حرف غیرمنطقى‏اى است. مگر مردم اسرائیل کى‏هایند؟ همان کسانى هستند که غصب خانه، غصب سرزمین، غصب مزرعه، غصب تجارت به وسیله‏ى همین‏ها دارد
انجام می گیرد. سیاهىِ لشگرِ عناصر صهیونیسم، همین‏هایند. نمی شود ملت مسلمان نسبت به افرادى که اینجور عامل دست دشمنان اساسى دنیاى اسلام هستند، بى‏تفاوت باشد. نه، ما با یهودى‏ها هیچ مشکلى نداریم، با مسیحى‏ها هیچ مشکلى نداریم، با اصحاب ادیان در دنیا هیچ مشکلى نداریم؛ اما با غاصبان سرزمین فلسطین چرا؛ مشکل داریم. غاصب هم فقط رژیم صهیونیستى نیست. این موضع نظام است، این موضع انقلاب است، موضع مردم است. حالا کسى حرف اشتباهى می زند، عکس‏العملهائى هم در مقابل آن نشان داده می شود. خوب، مسئله را باید تمام کرد. این که یک روز یک نفر از این طرف بگوید، یکى از آن طرف بگوید، یکى اینجور استدلال کند، یکى از آن طرف حرف بزند، درست نیست. این التهاب‏آفرینى است. حرفى بود، گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع دولت جمهورى اسلامى هم این نیست.»

صحبت های رحیم مشایی در مورد اسرائیل


این مقام ایرانی که به آرامی صحبت می‌کند گفت: اسراییل موجودیتی نامشروع است... اگر آنها می‌خواهند کشوری برای یهودیان ایجاد کنند، می‌توانند این کار را جای دیگری انجام دهند.

او گفت که تهران هیچ برنامه‌ نظامی علیه رژیم صهیونیستی ندارد زیرا "ملت فلسطین باید درباره‌ آینده‌شان تصمیم‌گیری کنند."   پس از اظهار نظر عجیب آقای مشایی در مورد دوستی با مردم اسرائیل و متعاقب آن دفاع آقای احمدی نژاد از وی بطوریکه در جریان کنفرانسی خبری، آن اظهارات را موضع دولت دانست.


در پایان این نکته به نظر می رسد که قابل ذکر باشد ، حامیان دولت که قصد تطهیر کردن سوابق مشایی را دارند مراجعه ای به صحبت و سوابق ایشان بپردازید و این نشان گر این است که حامیان دولت چشم بسته از لیدر جریان انحرافی دفاع می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1392
خدا را شکر که رسانه ها بیدارند و همه چیز را ثبت می کنند . آقای ... مسئول محترم شمال نیوز ( اسم شما را نمی دانم) متشکریم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.651 seconds.